Čeští hokejoví reprezentanti mají opět dres se státním znakem na hrudi. Byl už k vidění v Praze

Zástupci Českého hokeje představili nový dres národního týmu. Vrací se státní znak Česká hokejová reprezentace nastoupí do prvního turnaje Euro Hockey Tour v sezoně 2023/24 v nových dresech se státním znakem na hrudi. Červená i bílá verze dresů národního týmu byly představeny na setkání se zástupci médií ve středu 1.listopadu 2023.





Hlavním motivem nového reprezentačního dresu, který představil trenér národního týmu Radim Rulík s generálním manažerem Petrem Nedvědem a prezidentem svazu Aloisem Hadamczikem, bude státní znak, který na prsou nahradí lví logo. To však z dresu nezmizí, bude na jiném místě plnit roli ochranné známky. Nový dres podle prezidenta Českého hokeje Aloise Hadamczika reprezentuje jak úspěchy českého hokeje, tak přání hokejových fanoušků.

  Jak říkáme...


„Sliby se mají plnit a já jsem při nástupu do funkce slíbil, že státní znak na dresy vrátím. Veškeré úspěchy českého hokeje byly získány v dresech s tímto znakem. Fanoušci si to dlouho přáli a co bylo slíbeno, to bylo splněno. Přeji hráčům hodně úspěchu,“ řekl novinářům na setkání s nimi Alois Hadamczik.

„Udělali jsme průzkum mezi našimi fanoušky a výsledek byl jasný. Na sociálních sítích i u hráčů ze Zlaté hokejky vyšla anketa stejně,“ potvrdil, že Český hokej má vše datově podloženo obchodní a marketingový ředitel Českého hokeje Ondřej Šnaidauf.

Nový partner Českého hokeje – Betano

Součástí dresu národního týmu pro sezonu 2023/24 je i logo nového partnera.  Oficiálním partnerem českého národního týmu se stává společnost Kaizen Gaming, provozovatel značky Betano, která patří mezi přední provozovatele online sportovních sázek a her.




Nová spolupráce se promítne také do aktivit pro fanoušky, které budou vrcholit během květnového šampionátu v Praze a Ostravě.


  Jak říkám...


„Máme připraveno množství aktivací a zajímavostí pro fanoušky národního týmu, které budeme našim příznivcům postupně odhalovat na sociálních sítích i dalších komunikačních kanálech. Nebudeme se soustřeďovat jen a pouze na zápasové vrcholy, zajímavý a atraktivní obsah chceme fanouškům servírovat během celé hokejové sezony. Jsme na startu cesty, která nás již nyní hodně baví,“ dodal Ondřej Šnaidauf, obchodní a marketingový ředitel Českého hokeje.





Líbil se vám článek? Máte k němu nějakou připomínku nebo zajímá vás diskuse k němu? Více na facebookovém profilu webu SportovníListy.cz 
zde.





(Petr Skála podle tiskové zprávy ceskyhokej.cz pro SportovníListy.cz, foto: Petr Skála)