Spolupráce značky AAA Auto a Mototechna s českým fotbalem pokračuje

Letošní sezóna je z hlediska objemů prodeje ojetých vozů pro autocentra AAA AUTO, provozovaná společností AURES Holdings, rekordní. Za první čtvrtletí a začátek dubna 2018 si zákazníci odvezli již přes 20 000 vozů a v březnu 2018 poprvé skupina překonala hranici 7 000 aut prodaných za jeden kalendářní měsíc.

Tyto hospodářské úspěchy rozhodly, že se společnost  rozhodla i s přihlédnutím k pozitivním výsledkům marketingu dále prodloužit spolupráci s českým fotbalem, která byla v září 2016 původně oznámena na dva roky.

"Naše společnost prodloužila spolupráci s nejvyšší fotbalovou soutěží HET ligou. Značky AAA AUTO a Mototechna tak budou moci fanoušky vídat na prvoligových stadionech po celé České republice ještě minimálně v sezóně 2018/2019. Jako inovativní firma oceňujeme také inovace ve fotbalu, zejména zavádění videorozhodčích a změnu herního systému, který přináší více zápasů," uvedla nedávno na prezentaci firmy Karolína Topolová, generální ředitelka AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO.

SportovníListy.cz byly na místě děje...

"Jeden a půl roční spolupráci se značkami AAA AUTO a Mototechna hodnotíme jako velmi přínosnou, a to nejen z pohledu pokrytí nezbytné mobility jednotlivých prvoligových týmů. Společně jsme dokázali fanouškům přinést díky fanzónám nové zážitky, navázali jsme důležité obchodní vztahy a můžeme společně dělat radost i dětem v nemocnicích a dětských domovech. Vážíme si partnerů, kteří oceňují pozitivní změny, které ve fotbale děláme, a navíc když patří mezi tradiční české značky,“ okomentoval partnerství na prezentaci AAA AUTO šéf Ligové fotbalové asociace Dušan Svoboda.



(ps, SportovníListy.cz, foto. Petr Skála)