Spojení značek AAA AUTO a Mototechna s českým fotbalem trvá již rok a bude pokračovat

AAA AUTO v říjnu 2017 vstoupilo do již druhého roku spolupráce s českým fotbalem.

"Spojení značek Mototechna a AAA AUTO s nejoblíbenějším českým sportem bylo rozhodně krokem správným směrem. Díky spolupráci jsme si našli cestu mezi fanoušky nejoblíbenějšího českého sportu, ale budujeme i partnerství na poli B2B.  Zapůjčené automobily jsou pro nás důležitým zdrojem zánovních automobilů pro značku Mototechna a Mototechna Premium. Spojení s fotbalem nám tedy přineslo nový prostor pro komunikaci, marketing, výkup i prodej,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO International Karolína Topolová.


Kluby a funkcionáři mají k dispozici pravidelně přes 100 vozů různých značek a modelů, celkem se jich již „protočilo“ na 315 v celkové hodnotě více než 200 milionů korun. Za první rok spolupráce najely jednotlivé kluby s auty z Mototechny již přes 3 miliony kilometrů. Spolupráce byla navíc postupně rozšířena i na speciální zápůjčky jako je například vůz Škoda Superb pro Patrika Schicka, větší počet automobilů pro SK Slavia Praha.

"Fotbal je stále nejoblíbenějším sportem u nás a našim cílem je nejen budovat silnou fanouškovskou základnu, ale také komunitu partnerů, kteří právě fanouškům přinesou nové možnosti zábavy nejen během zápasů. Diváci mohou například na zápasech navštívit fanzónu Áček, zahrát si o přestávce fotbálek nebo v poločase soutěžit o auto na víkend. Spolupráci musím hodnotit více než pozitivně," 
zhodnotil spolupráci s AAA AUTO  také Martin Malík, generální ředitel STES, obchodní společnosti Fotbalové asociace ČR.

Kromě oficiálního partnerství s HET ligou je AAA AUTO i platinovým partnerem Slovenského futbalového zväzu a zapůjčením automobilů v hodnotě převyšující milion Eur tak podporuje Slovenskou fotbalovou reprezentaci.

(ps, SportovníListy.cz, foto: Petr Skála)