Kampaň Tak určitě! propaguje pozitivní vztah ke sportu, boří předsudky, chválí fair play jednání a chce zlepšit vztahy mezi rodiči a trenéry

Česká televize odvysílá ve spolupráci s Českým hokejem novou kampaň Tak určitě!, která propaguje pozitivní vztah ke sportu, boření předsudků, fair play a vztah mezi rodiči a trenéry. Spoty se budou objevovat ve vysílání všech stanic České televize  kromě ČT24 od 22. dubna  až do 26. května 2024, kdy skončí MS v hokeji.

Kampaň byla zahájena velkoryse setkáním tvůrců, hokejistů se zástupci médií, kteří v pondělí   22. dubna 2024 v Praze mohli vidět tři ze čtyř natočených spotů, které se sportu týkají.





Nová kampaň chce propagovat pozitivní hodnoty, aplikovatelné nejen ve sportu, ale i v běžném životě.


  Jak říkáme ...


"Klip k rodičům mě napadl, když jsem byl jednou 'u lajny' na fotbalovém zápase svého syna. Z mé špatné vlastnosti jsem si vzal inspiraci," přiznal  jeden z trojice tvůrců, scénárista Petr Kolečko.

"Naše příběhy se sice odehrávají v hokejovém prostředí, ale zaměřují se na obecnější hodnoty, které se týkají každého sportu. A vlastně celé české společnosti. Je to zkrátka silné téma, což pochopitelně Českou televizi lákalo," podotkl ke kampani  generální ředitel České televize Jan Souček.


  Víte co  ...


Takurčitě.cz 




Líbil se vám článek? Máte k němu nějakou připomínku nebo zajímá vás diskuse k němu? Více na facebookovém profilu webu SportovníListy.cz 
zde.




(Petr Skála pro SportovníListy.cz, foto: Petr Skála)