![[ title]](https://www.sportovnilisty.cz/img/_antialias__antialias_a1aba7d2-64af-4ffe-bb28-cd0a0adf4e3e_1b7c617e859ff82cef8f750c249caa28_773365c4611aa234666efd2feb928a03.jpg)
Globální sportovní značka PUMA představila nový oficiální míč Premier League, který potěší jak hráče, tak fanoušky. V Herzogenaurachu v Německo před začátkem sezóny 2025/26 očekávají, že míč nebude chybět nejen na ligových trávnících, ale objeví se i na hřištích, v parcích a zahradách po celém světě.
Nový míč Premier League čerpá inspiraci z ikonických momentů a je stvořen k tomu, aby přinesl další. Ať už s ním hráči skórují v Premier League nebo u sebe na dvorku, každý gól se počítá jako oficiální. Bude to platit? Možná. Zastaví to hráče či fanoušky? V žádném případě. Protože hluboko uvnitř vědí, že na to mají. Zkusí patičku, vypálí z dálky, nebo vyšlou soupeře „nakoupit“. Když mají míč, musí si ho prostě “užít naplno”.
Partnerství značky PUMA s Premier League odstartovalo kampaní „Have a Ball“, která vzdává hold čisté radosti z fotbalu – z pocitu, kdy mají hráči míč „na noze“. Jejím cílem je inspirovat hráče všech úrovní, aby se nebáli riskovat, nechali se vést intuicí a hráli s lehkostí, svobodou a kreativitou – ať už jsou na hřišti nebo mimo něj.
Jak říkáme ...
„Kampaň Have a Ball vystihuje emoce a svobodu, které fotbal přináší – a připomíná, jakou radost může vzbudit už jen to, že hráč má míč u sebe. Podle údajů FIFA (2022) je průměrná doba, po kterou má profesionální hráč míč pod kontrolou, pouhých 109 vteřin za zápas. Právě tyto krátké momenty ale mohou rozhodnout. Je skvělé, že právě s naším novým míčem budou ti nejlepší hráči světa nyní tvořit kouzla na hřišti. Značka PUMA je synonymem pro špičkový výkon a inovace – a přesně o tom je i naše nové partnerství,“ řekl při představení novinky Richard Teyssier, Vice President Brand & Marketing PUMA.
„Představení nového oficiálního míče, který se poprvé objeví během letní série Premier League, značí začátek nové vzrušující kapitoly. Jsme nadšeni, že můžeme přivítat značku PUMA jako klíčového partnera v našem úsilí o další rozvoj Premier League – na hřišti i mimo něj. Těšíme se, až míč uvidíme v akci při tvorbě nezapomenutelných gólů a momentů, které potěší hráče i fanoušky po celém světě,“ dodal Will Brass, Chief Commercial Officer of the Premier League.
Oficiální míč pro Premier League, který nese název PUMA Orbita Ultimate PL se skládá z 12 rovnoměrně velkých částí, jež zajišťují precizní rozložení hmotnosti a dokonalou vyváženost. Díky vysokofrekvenčnímu lisování má míč dlouhou životnost, zatímco zvětšené a hlubší švy zlepšují aerodynamiku, držení tvaru a zajišťují měkký dotyk při každém kopu – bez ohledu na typ povrchu či počasí.
Nově navázané dlouhodobé partnerství mezi značkou PUMA a Premier League přinese podporu amatérskému i mládežnickému fotbalu. Zahrnuje iniciativy jako Premier League Kicks, programy zaměřené na dívky a ženy, mezinárodní komunitní projekty, kampaň No Room For Racism a řadu dalších významných aktivit.
PUMA Orbita Ultimate PL se poprvé představí v červenci 2025 na Premier League Summer Series v USA. Během této letní série se odehraje šest atraktivních utkání na třech různých stadionech. Součástí programu budou také komunitní tréninky ve všech třech městech, jejichž cílem je podpořit rozvoj a širší dostupnost fotbalu mezi místními dětmi i dospělými. Chybět nebude ani speciální akce v newyorské vlajkové prodejně PUMA. Na hřišti se poprvé objeví 16. srpna 2025 při úvodním kole nové sezóny Premier League. Nový oficiální míč Premier League je ostatně v prodeji již od 3. června 2025 třeba v prodejnách PUMA nebo u dalších vybraných prodejců po celém světě.