![[ title]](https://www.sportovnilisty.cz/img/_antialias__antialias_6f89da76-60b6-4ba2-8035-573d4748018c_d28dbf54d23353912ef034252cc185a5_378d39670a6ae984be1087de458820c4.jpg)
I když je náměstek primátora Zdeněk Hřib svými politickými soupeři označován jako fanatický zastánce cyklistiky v Praze, jeho nejnovější kroky jim nedávají za pravdu. Když spolu se svými kolegy sledoval tiskovou konferenci, na které premiér Petr Fiala potvrdil jednání o startu slavné Tour de France v Praze, dostal záchvat smíchu. A evidentně měl důvod. Se svými spolubojovníky schválil koncepci koordinovaných oprav v Praze, podle které bude hlavní město dalších 20 let pro auta téměř neprůjezdné. Na silnicích zůstanou pouze úzké cyklopruhy, které dle Hřibových představ naplní obyvatelé Prahy, kteří před návaly stresu z průjezdu městem raději sednou na kolo.
Cyklistický svaz se pokoušel s Hřibem jednat, bohužel ten si dal podmínku, která byla nesplnitelná. Francouzští pořadatelé nešli do risku, aby nejvyšší Pirát převzal rekonstrukci pařížských ulic a stejně tak nechtěli, aby Hřib se svým týmem vytvořil nový digitální informační systém Tour de France. Česká strana se tak dostala do situace, kdy díky agitátorství jednoho politika přijde o možnost celosvětové propagace. Naší rozhádanosti se snaží využít Poláci, kteří mají dokonalou infrastrukturu, bohužel, s minimem kopců a tím sníženou atraktivitou jednotlivých etap.
Ivan Hašek v zoufalství přemlouvá k velkému návratu
První ocenění pro Davida Trundu
Česká katastrofa, na olympiádě bez hokejistů