Reklamní smlouva desetiletí

[ title]

Téměř každý den jsme informování o neuvěřitelných smlouvách, které sportovní marketingový život přináší. Výše uzavíraných smluv stoupá rychlostí rakety vystřelené do kosmu.

Všechny smlouvy však přebíjí téměř virtuální kontrakt, uzavřený nedávno v našem hlavním městě. Společnost T-Mobile uzavřela smlouvu o svojí prezentaci na dresech sparťanských fotbalistů.

Háček je v tom, že se má jednat pouze o utkání v mezinárodních pohárech. Vzhledem k situaci, která v posledních sezonách panuje na Letné a klesajícímu kvalifikačnímu kvocientu českých klubů, je zřejmé, že Sparta se do pohárů vůbec nemusí dostat. A velká smlouva tak nedojde skutkového naplnění.

Útěchou pro fanoušky snad bude pohárová varianta dresu ve stále populárnějším e-sportu, neboli na herních konzolích. Zde bude Sparta nastupovat s logem T-Mobile na hrudi. Výsledky týmu jsou zde naštěstí odvislé od schopnosti jednotlivých fanoušků a ne od výkonů hvězdné sestavy hráčů Sparty.

Fotbalová Sparta jako dárek pod stromeček

Hvězdná posila Bayernu Mnichov

Kam s olympiádou?


Plekanec jde do Jihlavy

Říká se, že kuriózní neověřené informace, jaká je i ta, co jste si přečetli, vydavatelé novin dříve opatřovali latinskou zkratkou N.T. (Non testatum) – neověřeno. Fonetická podoba zkratky "enté"  se zvukově  podobá německému die Ente, česky tedy kachna. Nu a tak Kachna na neděli. 

(kp,sportovnilisty.cz,foto:mp)