Staropramen se stal novým partnerem české fotbalové reprezentace

[ title]
Předseda Fotbalové asociace ČR Martin Malík a generální ředitel společnosti Pivovary Staropramen Petr Kovařík dnes v historických prostorách Paspova sálu smíchovského pivovaru podepsali smlouvu o partnerství. Staropramen ji s českou reprezentací uzavřel na období dvou kvalifikačních cyklů s příslušnou opcí na další spolupráci. Konkrétně se týká kvalifikací na mistrovství Evropy 2020 a následných bojů o mistrovství světa 2022. Národní fotbalový tým tak získává silného pivního partnera
s významnou pozicí nejen na českém trhu, ale i v zahraničí.  Smíchovský pivovar pak spojení s tím nejlepším, co český národní sport číslo jedna nabízí – fotbalovou reprezentací.

A možnost oslovit její fanoušky.

Představitelé Staropramenu a FAČR podepsali partnerství na setkání zástupců reprezentace s médii před březnovými atraktivními zápasy v Anglii a proti Brazílii, které český národní tým čekají.

„Jsme velice rádi, že jsme se stali partnery české fotbalové reprezentace. Staropramen je dlouhodobě jednou z nejprodávanějších českých pivních značek v zahraničí. Na řadě trhů jako například v Anglii, Chorvatsku, Švédsku nebo Maďarsku je českou pivní značkou číslo 1. Přišlo nám logické spojit se s národním fotbalovým týmem a podpořit ho v jeho úsilí. Věříme, že v Evropě uspěje, stejně jako se to podařilo našemu pivu,“ říká k partnerství Petr Kovařík, generální ředitel Pivovarů Staropramen a dodává. „Od partnerství očekáváme, že nám pomůže zdůraznit naši silnou pozici v zahraničí i v očích českých spotřebitelů. Především nám ale umožní přiblížit
se k fanouškům českého národního týmu. Na fotbale se vždy pilo pivo a u piva se zase vždy mluvilo o fotbale. To spojení je velmi přirozené a my nyní dostáváme příležitost být tam, kde budou fanoušci národního týmu.“

Spojení vítá také předseda FAČR Martin Malík: „Veškerá jednání se Staropramenem probíhala
v uvolněné a přátelské atmosféře a stejně tak doufám, že toto naše vzájemné partnerství povede
i v budoucnu k oboustranné spokojenosti. Jsem rád, že síly spojují zástupci největšího sportu u nás s jedním z největších pivních exportérů České republiky, zároveň oba se sídlem v Praze.“

A co mohou od nového partnera očekávat fanoušci národního týmu v nejbližší době? „Jak je u nás pravidlem, v prvním kroku se zaměříme nejprve na to, co fanoušky zajímá nejvíce – na vysokou kvalitu nabízeného piva a pivního servisu ve fanzónách před zápasy a na stadionech během zápasů. Další aktivity pro fanoušky reprezentace, naše spotřebitele, zákazníky i zaměstnance budou přicházet postupně,“ popisuje Jan Vošta, sponzoring manažer Staropramenu.

Na nové partnerství se těší i manažer národního týmu Libor Sionko. „Fotbal a pivo k sobě odjakživa patří, takže toto partnerství je logickým spojením. Věřím, že i s pomocí pivovaru Staropramen se nám podaří postoupit na mistrovství Evropy,“ řekl.

Finanční náležitosti kontraktu se obě strany dohodly nezveřejňovat.

Český národní tým čekají koncem března dva velmi atraktivní zápasy. Reprezentace nejprve
22. března poměří síly v kvalifikačním utkání v Anglií na stadionu ve Wembley. Jen o čtyři dny později – 26. března – je pak naplánováno přátelské utkání s Brazílií na vyprodaném stadionu v Edenu.

Právě při zápase proti Brazílii budou moci fanoušci pivo Staropramen ochutnat poprvé.
A pro členy nově vzniklého Fanklubu fotbalové reprezentace bude navíc ve fanzóně k dispozici speciální program.

(ps, FAČR, SportovníListy.cz, foto: Petr Skála)