Fotbalisté Slavie představili partnerství se společností Lyoness

Fotbalisté Slavie Praha  představili třetí prosincovou středu partnerství se společností Lyoness. To může trvat až pět let a přinese řadu výhod pro  fanoušky pražského klubu a užitečné partnerství bude i pro mládežnické týmy Slavie.

"Toto partnerství je vyústěním intenzivní a několik měsíců trvající komunikace a ladění spolupráce do každého detailu. Dohodli jsme se na tom, že budeme velmi úzce spolupracovat," uvedl na začátek generální ředitel Slavie David Trunda.

SportovniListy.cz byly na místě děje ...

"Se společností Lyoness jsme se dohodli na tom, že s produktem, který se jmenuje Slavia cashback card, by se měla stát hlavním partnerem klubu. Spolupráce nabízí výhodný program našim fanouškům. Chtěli bychom, aby se karta stala důležitou součástí každodenního života fanoušků,“ věří generální ředitel klubu David Trunda.

Jako první si ze společnosti Lyoness vzala slovo Silvia Kelemen, ředitelka oddělení vztahů s veřejností.

"Jsme velmi rádi, že tady můžeme být s vámi a prezentovat naší vzájemnou spolupráci se Slavií. Těší nás, že tuto spolupráci můžeme uzavřít. Máme zkušenosti z léta, kdy jsme uzavřeli spolupráci s Rapidem Vídeň, což je také velmi tradiční klubu. O den dříve jsme odprezentovali naší spolupráci s hokejovým Slovanem Bratislava,“ nabídla Silvia Kelemen další spolupráce společnosti Lyoness.

Hlavním předmětem spolupráce by měla být Slavia cashback card. "Fanoušci a členové klubu s ní budou moci využívat věrnostní program," nastinil Mario Slivka, výkonný ředitel Lyoness pro Slovensko a Českou republiku.

"Výhody věrnostního programu budou moci fanoušci využívat ve 46 zemích světa u více než 50 tisíc našich obchodních partnerů. Se všemi nákupy navíc budete podporovat naše dvě nadace a hlavně slávistickou mládežnickou akademii. Jedno procento z obratu nákupů se slávistickou kartou půjde právě na slávistické mládežníky,“ doplnil fakta o spolupráci Mario Slivka.

"Fanoušci si za 47 dní budou moci vybrat design Cashback karty. Chceme, aby společně s námi fanoušci na kartě mohli skutečně spolupracovat. Spolupráce je domluvená s klubem na tři roky s dvouletou opcí. Jsme také reklamní partner klubu, ale co je pro nás důležité, tak přicházíme v Čechách do spolupráce s prvním klubem,“ upřesnil Slivka.

Budete muset při vašich nákupech něco změnit?

"Vůbec ne. Stačí u našich obchodních partnerů předložit kartu a získáte na ni určitou částku. V Čechách se dá karta využít u 2200 obchodních partnerů. Plánujeme také slávistickou mobilní aplikaci, ve které uvidíte, kolik jste reálně ušetřili, jak jste pomohli klubu a tak podobně. Hlasování fanoušků o podobě karty odstartuje 1. února 2016 a start celého programu se plánuje na 13. února 2016, tedy se začátkem jarní soutěže," přidal Mario Slivka.

Podpory mládežnické akademie si váží generální ředitel Slavie David Trunda.

"My jsme několikrát zmínili, že podpora naší akademie je pro nás velmi důležitá. Tato podpora od Slavie cashback card může být velmi prospěšná. Projekt je opravdu dlouhodobý a já věřím, že se nám podaří odstartovat něco velkého," doufá generální ředitel klubu.

"Čím více budou fanoušci využívat kartu, o to více získá slávistická mládežnická akademie,“ uzavřel Mario Slivka.

Na setkání s novináři bylo sděleno, že výsledkem spolupráce bude i plánované utkání fotbalistů Slavie a hráčů Rapidu Vídeň. Vídeňský klub totiž uzavřel se společností Lyoness podobnou smlouvu.

(ps, SportovniListy.cz, foto: Petr Skála)